Medyczna marihuana Cannabis flos Tilray THC 18% CBD 1% dostępna w polskich aptekach

Firma Tilray wprowadziła na polski rynek nową odmianę medycznej marihuany Blueberry. Jest to hybryda gdzie dominuje indica 80% / sativa 20%. To kolejny lek, który pomoże pacjentom konopnym w walce z bólem, depresją oraz bezsennością.

Blueberry Tilray – marihuana medyczna zawiera: THC 18% i CBD < 1%
Wielkość opakowania suszu to 15 gramów.

Jak zapewniają producenci, odmiana Blueberry charakteryzuje się zachowaniem długiej „świeżości” co jest atutem pożądanym przez pacjentów.

Genetyczna linia odmiany Blueberry obejmuje trójdrożną krzyżówkę między Afghani, Thai i Purple Thai.

Dominującymi terpenami w odmianie Blueberry od Tirlay są:

– kariofilen – terpen ten posiada wyraźne właściwości przeciwzapalne, przeciwbólowe, przeciwgrzybicze a także zmniejsza krzepliwość krwi

– humulen – terpen o działaniu antynowotworowym (Badania z 2003 roku opublikowane w dzienniku „Planta Medica” wykazały antynowotworowy potencjały humulenu.), antybakteryjnym oraz przeciwzapalnym

– mircen – posiada właściwości przeciwzapalne, przeciwbólowe oraz silne działanie uspokajające i nasenne.

Aby skorzystać z terapii medyczną marihuaną Blueberry od Tilray, umów wizytę ze swoim lekarzem i skonsultuj zasadność wprowadzenia tej odmiany do twojej terapii konopnej.