Fizjoterapia

Specjalnie dla naszych pacjentów podjęliśmy współpracę z fizjoterapeutką Paulą Kowalewską, która jest magistrem fizjoterapii, absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi gdzie ukończyła studia licencjackie, zaś stopień magisterski uzyskała w Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie.

Uczestniczka wielu kursów z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji i osteopatii, nieustannie rozwijająca swoje umiejętności i podnosząca kwalifikacje.

Paula Kowalewska zajmuje się fizjoterapią i rehabilitacją. Doskonale odnajduje się w leczeniu bólu i zaburzeń narządu ruchu u wszystkich pacjentów, gdzie doskonale łączy fizjoterapię z elementami terapii konopiami.

Głównym celem terapii jest podejście holistyczne i indywidualne do każdego pacjenta, przeważnie są to elementy terapii manualnej, jednak często istotne jest wprowadzenie zdrowych nawyków, a także odpowiedniego ruchu dla ciała pacjenta.

Zabiegi jakie wykonuje na co dzień w pracy z pacjentami:

• terapia manualna: masaż leczniczy, terapia powięziowa, terapia czaszkowo-krzyżowa, terapia wiscelarna, drenaż limfatyczny, manipulacja blizny, masaż tkanek głębokich,
  • magnetoterapia,
  • sonoterapia,
  • laseroterapia,
  • kinezyterapia,
  • masaż bańkami chińskimi,
  • kinesiotaping,
  • suche igłowanie,
  • refleksoterapia,
  • konsultacje związane z terapią konopną.

Jak Cannabis wpływa na efekty rehabilitacji?

Doskonałym uzupełnieniem terapii konopnej w działaniu przeciwbólowym oraz usprawniającym jest rehabilitacja. Medyczna marihuana ma nieocenione zastosowanie w leczeniu chronicznego bólu, bólu migrenowego  oraz w leczeniu spastyczności. Kannabinoidy zawarte w roślinie łączą się receptorami układu endokannabinoidowego, dzięki czemu wykazują działanie terapeutyczne w postaci zmniejszenia napięcia oraz redukcji stanów zapalnych mięśni. Zmniejszenie nadmiernego napięcia poprzez stosowanie kannabinoidów pozwala uzyskać lepsze efekty w fizjoterapii. Co więcej wielu światowej klasy sportowców potwierdza korzystne działanie regeneracyjne związków zawartych w konopiach.

Kiedy warto zgłosić się po pomoc do fizjoterapeuty?

• chroniczne bóle mięśni,
  • kontuzje sportowe i złamania,
  • regeneracja powysiłkowa,
  • zaburzenia ruchu,
  • leczenie spastyczności (choroby neurologiczne oraz urazy neurologiczne),
  • bóle Migrenowe,
  • choroby układu pokarmowego, w tym zespól jelita drażliwego,
  • zwalczanie bezsenności oraz niepokoju.

Celem umówienia się na wizytę zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z fizjoterapeutką!

Tel. +48 570 660 990

e-mail: kowalewska@cannabis-clinic.pl