Nowa medyczna marihuana od Aurora Deutschland THC 8%/CBD 8% dostępna w Polsce

To już oficjalna informacja. W ciągu kilku dni w polskich aptekach pojawi się długo wyczekiwany i nowy susz konopny od Aurora Deutschland. To kolejny, już trzeci rodzaj medycznej marihuany tego producenta w Polsce. Tak jak w przypadku poprzednich dwóch, wielkość opakowania to 10 gramów.

Odmiana tej medycznej marihuany to Equiposa (THC 8%/CBD 8%). Jest to wyjątkowo zbilansowana cannabis sativa o ziemistym, sosnowym aromacie. Odmiana ta oferuje zrównoważoną ilość THC i CBD w umiarkowanych stężeniach 8% do 8%.

Badania wykazały, że THC może być pomocne w leczeniu bólu, stanów zapalnych lub nudności/wymiotów, podczas gdy CBD pomaga w bólu, lęku i stanach zapalnych.

Medyczna marihuana Equiposa (THC 8%/CBD 8%) od Aurora Deutschland jest dostępna wyłącznie na receptę, po wcześniejszej konsultacji lekarskiej w Cannabis Clinic.

Dominującym terpenem jest tutaj Mircen (47%), ma właściwości relaksujące, a także przeciwzapalne.

Wszystkie terpeny zawarte w Equiposa: